Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Syyskuu 09, 2010, 10:55:59
Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Webmaailma.com - nyt uudella alustalla!

+  Webmaailma
|-+  Muut keskustelualueet
| |-+  Yleinen keskustelu
| | |-+  Mafia vai mafia?
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mafia vai mafia?  (Luettu 3036 kertaa)
SiperianRakki
phpBB
*

« : Joulukuu 10, 2004, 04:42:04 »

Elikkäs ongelma olis seuraavanlainen. Olen aloittamassa uutta nettisivu projektia mafiasta. Olen jo pitkän ikäni ollut kiinnostunut mafiasta, sen nykypäivästä ja historiasta. Olen myöskin erittäin lumoutunut tuohon mafia pc peliin.

Rekisteröin itselleni tuossa pari päivää sitten domainin nimeltä mafia.tv. Kysymys kuuluu... Lähdenkö tekemään sivuja mafiasta, sen nykypäivästä ja historiasta vai tuosta mafia pelistä? Kysyn siksi koska en oikeasti tiedä kumman aloittaisi, sillä molemmat ova niin lähellä sydäntäni. En haluasi molempia lähteä tekemään.
tallennettu

rapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
Eiskis
phpBB

« Vastaus #1 : Joulukuu 10, 2004, 05:01:55 »

Organisaatiosta. Suomeksi käsittääkseni aika niukkaa on info, toisin kuin pelistä.
tallennettu

Zus
phpBB

« Vastaus #2 : Joulukuu 10, 2004, 05:09:29 »

Organisaatiota kannatan myöskin. Kannattaa kuitenkin tuollaisten osoitteiden kanssa olla varovainen. ;)
tallennettu

n nescis mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
SiperianRakki
phpBB
*

« Vastaus #3 : Joulukuu 10, 2004, 05:28:44 »

Lainaus käyttäjältä: "Zus"
Kannattaa kuitenkin olla tuollaisten osoitteiden kanssa olla varovainen. ;)

Jos voisit hieman tarkentaa, tuo oli hieman ympäripyöreetä.
tallennettu

rapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
dreamwiz
Administrator
phpBB

37819133
« Vastaus #4 : Joulukuu 10, 2004, 09:41:31 »

Kannattaisin myös tuota organisaatiota. Aihe on kiinnostava ja kestää varmasti aiheena pidempään kuin pelkästä pelistä kirjoittaminen. Tokihan sivuilla voisi olla artikkeli tai vastaavaa jossa mainitaan myös kyseinen peli. Tai jos mieli halajaa, niin tee kaksi saittia, toinen organisaatiosta ja toinen pelistä. Subdomaineilla vaikka games.mafia.tv :)
tallennettu

Olga
phpBB
**

WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2004, 12:24:04 »

Lainaus
mafia.tv  has not been registered and is available for $2,000.00/ year*.

Ei mitenkään halpoja näköjään noi .tv - domainit. Mut vielä ei oo tosiaan kenenkään nimissä tuo osoite. Ja itsekin oon kyseisen pelin suuri fanaatikko, joten mielelläni näkisin ainakin pienen osion sivulla myös itse pelistä :)
tallennettu

urmetta ja lurexia.
SiperianRakki
phpBB
*

« Vastaus #6 : Joulukuu 11, 2004, 01:05:16 »

No mafia.tv projekti kaatui heti alkumetreillä verkkotunnusvaraajan tarkistusohjelman antamaan  vieheelliseen tietoon .tv-päätteisistä verkkotunnuksista. Ohjelma sanoo että mafia.tv on vapaa mutta todellisuudessa varattu. Ja niinkuin Olga sanoi, hintaa on rapiat 2000$ + 200$ + ALV.

Projekti etenee mutta domain vaihtuu ;)
tallennettu

Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!